red heart

שאלות נפוצות

תהליך הרכישה באתר

כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס לאתר ולבחור את הפריטים שאתם אוהבים ולהוסיף אותם לסל הקניה. ניתן להשלים את הרכישה כאורח באתר או להירשם עם פרטייך האישיים

לא חייבים לפתוח חשבון באתר כדי להזמין. עם זאת, פתיחת חשבון חוסכת זמן בהזמנות עתידיות. אם יש לכם חשבון, לא תצטרכו להזין מחדש את הכתובת שלכם ופרטי אמצעי התשלום בקניות הבאות

המגוון באתר דומה למגוון החנויות אך אינו זהה ומתעדכן בדגמים חדשים לעיתים קרובות  . קיימים מותגים הנמכרים בחנויות בלבד . 

לאחר ביצוע ההזמנה, יישלח אליכם אישור רכישה לכתובת הדוא”ל שמסרתם. אישור הרכישה כולל אישור על ביצוע ההזמנה, כל פרטי ההזמנה, פרטי התשלום ומספר ההזמנה באתר.
חשוב לשים לב שכתובת הדוא”ל שהוזנה תקינה. במידה ולא התקבל מייל האישור , כדאי לבדוק גם את תיקיית  הספאם (דואר זבל) בתיבת הדוא”ל שלך. 
במידה ולא הגיע המייל עם האישור  – ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו כאן עם ציון שמך כפי שמצוין על ההזמנה. 

במידה ולא נוצר עימך קשר בטווח של 2 ימי  ימים עסקים מיום ההזמנה, ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות בוואצאפ שמספרו 054-6701116 או להשאיר פניה כאן

במידה ובחרת לקבל את ההזמנה במשלוח לביתך , חב’ השליחויות תיצור עימך קשר לתיאום מסירה בהתאם לזמני האספקה של אזורך   . למידע נוסף לגבי זמני אספקה כדאי לעיין בדף מדיניות המשלוחים והאספקה 

במידה ובחרת איסוף עצמי באחד מסניפי הרשת, תישלח אליך הודעת סמס המעדכנת שההזמנה הגיעה לסניף המיועד וניתן להגיע לאסוף אותה. 

כן.  מיד עם סיום ליקוט ההזמנה ושליחת ההזמנה , תישלח אליך חשבונית מס  בסמס. חשוב לשמור אותה עבור החלפה / החזרה / תיקון במסגרת שנת האחריות . 

לא ניתן לשלוח פתק החלפה על מוצר שנרכש באתר .
במידה ומעוניינים להחליף / להחזיר את המוצר יש לגשת לאחת מחנויות הרשת עם חשבונית הרכישה שנשלחה אליכם בסמס 

מועדון החברים של אירוקה

ניתן להצטרף למועדון שלנו בכל אחת מחנויות אירוקה או באתר האינטרנט בעמוד התשלום בסוף ביצוע הזמנה. המועדון מקנה צבירת נקודות בהיקף של 10% מגובה כל עסקה. כל נקודה שווה 1 ₪. (למשל – בעסקה של 500 ₪ צוברים 50 נקודות בשווי של 50 ₪) . בנוסף מקנה המועדון הטבת הצטרפות והטבת יום הולדת בשווי של 50 ₪ כל אחת למימוש בחנויות הרשת בלבד (לא ניתן לממש הטבת הצטרפות והטבת יום הולדת באתר האינטרנט ) וכן מבצעים והטבות ייחודיים לאורך השנה לחברי המועדון בלבד. את הנקודות וההטבות ניתן לצבור ולממש בכל עסקה לאחר עסקת הצבירה ובכל חנויות אירוקה למעט הדיוטי פרי .

מזל טוב 🎈 לכבוד יום הולדתך אירוקה מעניקה לך  50 נקודות בשווי של 50 ₪ לקניה ברשת. את המתנה ניתן לממש במהלך החודש הלועזי של יום הולדתך בחנויות אירוקה למעט אתר האינטרנט

השווי של כל נקודה הינו 1 ₪ וניתן לממשן בכל רכישה בכל אחת מחנויות הרשת ובאתר האינטרנט .
במהלך כל חודש, במידה ואישרת לנו משלוח הודעות סמס ודוא”ל  , נשלח לך הודעות שיווקיות הכוללות את מספר הנקודות שנצברו לזכותך ואת המבצעים הקיימים לחברי מועדון בלבד. 

את היתרה הקיימת במועדון שלך ניתן לבדוק בחשבונית הרכישה האחרונה שלך באירוקה ,  בהודעות הSMS חודשיות  הנשלחות מ- erroca בטלפון הנייד או  באתר האונליין בעמוד התשלום בסוף הרכישה .
ניתן גם ליצור קשר עם שירות הלקוחות באמצעות הוואצאפ או הדוא”ל לבירור יתרת נקודות המועדון .

תשלומים

אנחנו מכבדים את כרטיסי האשראי ויזה, מאסטרקארד, אמריקן אקספרס

ניתן לחלק לתשלומים בכפולות של 200 ₪, ז”א בקניה מעל 400 ₪ ניתן לחלק ל-2 תשלומים, בקניה מעל 600 ₪ ניתן לחלק ל-3 תשלומים וכן הלאה

ניתן ליהנות מחלק מהטבות מועדון הלקוחות  שלנו באתר לאחר זיהוי כחברי המועדון בעמוד התשלום . לקוחות קיימים ומצטרפים חדשים נהנים ממימוש נקודות והטבות מבצעי מועדון המתחדשות מעת לעת .

משלוחים

איסוף מסניפי הרשת ניתן לבצע בחינם.
משלוח עד הבית הינו בעלות של 19.90 ₪ . ברכישה מעל סכום של 299 ₪ המשלוח עד הבית בחינם . 
בהתאם לאזורי המשלוחים כפי שמפורט בדף מדיניות משלוחים ואספקה 

המשלוח מתבצע ע”י חברת שליחויות מטעמנו. השליח ייצור עמך קשר טרם הגעתו
מידע מפורט ניתן למצוא בדף מדיניות משלוחים ואספקה 

ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות 3022* או להשאיר פניה כאן

ניתן לשנות את שיטת המשלוח כל עוד לא בוצע ליקוט של הפריט  ובתיאום מול מוקד שירות הלקוחות בוואצאפ שמספרו 054-6701116 או להשאיר פניה כאן

 

השליח יצור עמך קשר מראש לצורך תאום מועד הגעתו. במידה ולא נוצר עימך קשר עקב אי זמינות  ובהזמנה צויין בהערה היכן להשאיר את החבילה השליח ישאיר במקום שצויין. 

במידה ולא נוצר עימך קשר עקב אי זמינות ומקבל החבילה לא יהיה נוכח- המשלוח יתואם מחדש

עם הגעת המשקפיים לחנות, תשלח הודעת SMS שניה המעדכנת על הגעתם לסניף ומרגע זה ניתן לגשת ולאסוף את ההזמנה

יש  לפנות למוקד שירות הלקוחות בוואצאפ שמספרו 054-6701116  או להשאיר פניה כאן  בציון שם, מס’ הזמנה ומס’ טלפון עימו נרשמת לביצוע ההזמנה 

החלפות/החזרות (ביטול עסקה)

עד 14 יום מרגע קבלת ההזמנה, ניתן לבצע החלפה למשקפיים שנרכשו באתר, וזאת כל עוד הם תקינים, נמצאים באריזתם המקורית ולא נעשה בהם כל שימוש . את ההחלפה ניתן לבצע בכל אחת מחנויות הרשת שלנו 

עד 14 יום מרגע קבלת ההזמנה, ניתן לבצע החזרה (ביטול עסקה)  למשקפיים שנרכשו באתר, וזאת כל עוד הם תקינים, נמצאים באריזתם המקורית ולא נעשה בהם כל שימוש . לא ניתן להחזיר משקפיים אופטיים שבוצעה בהם התאמה אישית ללקוח . את ההחזרה ניתן לבצע בכל אחת מחנויות הרשת שלנו .
מידע מפורט ומסירת הודעה על ביטול הזמנה טרם קבלת הפריט ניתן למצוא בעמוד ביטול הזמנה 

במקרה של ביטול הזמנה, ההחזר הכספי לא יכלול החזר בגין עלות המשלוח

החזר כספי בגין הזמנה שבוטלה יעשה בתוך 30 ימי עסקים מיום ביצוע ההחזר במערכות אירוקה, בהתאם למדיניות חברות האשראי

אחריות

במעמד הרכישה ניתנת תעודת אחריות המספקת אחריות יצרן והתחייבות לשירות למשך שנה ממועד הרכישה. המשקפיים (המסגרת והעדשות) מוגנים באחריות מלאה מפני כל פגם ביצור.

לצפייה בתעודת האחריות לחץ כאן 

כל משקפי השמש שלנו עומדים בכל התקנים הבינ”ל לאיכות משקפיים, לרבות הגנה מפני קרינה אולטרה-סגולה UVA ו– UVB (עד אורך גל של 400 ננומטר ת”י 1898 מ.ת.י)