ביטול הזמנה - טרם אספקת ההזמנה

ניתן לבטל הזמנה שטרם סופקה לבית הלקוח או לאיסוף בסניף באחת מהדרכים הבאות:

1. שליחת הודעה בעמוד צור קשר / או מילוי פרטים ושליחת הודעה בעמוד זה.

2. פנייה לשירות לקוחות בטלפון 3022* (ימים א’-ה’ בין השעות 09:00-15:00)

3. שליחת מייל לכתובת [email protected]

4. הודעת וואטס אפ למספר 054-6701116
נציג משירות הלקוחות יחזור אליך להמשך תהליך ביטול הזמנה

בהודעת הביטול, אנא ציינ/י שם מלא, מספר הזמנה/חשבונית ומספר טלפון, לשם זיהוי העסקה וכן, את נתוני המוצר שברצונך לבטל.

ביטול עסקה לאחר אספקה : 

לקוח שקיבל את ההזמנה ומעוניין להחזיר או להחליף את המוצר שהוא במצב חדש וללא פגם –  מוזמן להגיע אל סניפי אירוקה ביי סופר פארם תוך 14 יום מקבלת המוצר עם הוכחת קניה -חשבונית או פרטי כרטיס האשראי שבאמצעותו בוצעה ההזמנה.

לגבי אופן ביטול עסקה לאחר אספקת המוצרים –  מידע מלא ומפורט ניתן למצוא בעמוד  תקנון  רכישה באתר  בסעיף 7.5 . 

טופס ביטול הזמנה טרם אספקת ההזמנה

לתשומת ליבך, בהיעדר פרטים שיאפשרו לזהות את ההזמנה ו/או את המוצר/ים מתוך ההזמנה שהנך מבקש/ת לבטל, יחול עיכוב בביטול עד להבהרת הפרטים באמצעות פרטי הקשר שבידי החברה.