אנו ב-ERROCA מתחייבים להעניק לך את השירות המיטבי, המקצועי והמהיר ביותר.
נציגי שירות הלקוחות שלנו עומדים לרשותך בכל שאלה, בעיה או הצעה לשיפור השירות.

 

שירות ואחריות מעל הכל

אנו מעניקים אחריות מקיפה על משקפי השמש והראייה הנרכשים בסניפי הרשת. במעמד הרכישה נעניק לכם תעודת אחריות המספקת אחריות יצרן והתחייבות לשירות למשך שנה ממועד הרכישה. השירות יינתן בצירוף חשבונית קנייה וייעשה במהירות ועל הצד הטוב ביותר בכדי שתוכלו להמשיך ליהנות ממשקפי השמש והראייה שלכם לאורך זמן.

 

אנחנו תמיד פה בשבילכם

משקפיים הם אביזר עדין ורגיש במיוחד, על כן יש לתחזק אותם כראוי. ERROCA מעניקה לכם שירותי אחזקה ותיקונים קלים הכוללים הידוק ברגים, יישור זרועות, התאמה לפנים והחלפת אפונים.
במידה ומשקפי השמש לא נקיים או צריכים כוונון, אנחנו נעשה זאת בשבילכם. רק הביאו אותם לחנות – לא משנה מתי רכשתם אותם.

 

התחרטתם? בואו לבחור משקפי שמש חדשים

רכשתם משקפיים באחד הסניפים ועדיין לא שלמים עם הרכישה? תוכלו להחזיר את משקפי השמש תוך שני ימי עסקים.
תוך שבוע תוכלו להחליפם או לקבל תמורתם זיכוי בתוקף לשנתיים,
בצירוף חשבונית הרכישה והנרתיק ובלבד שלא נעשה בהם שימוש ולא בוצעה התאמה ללקוח.
לשם החלפה או החזרה של פריט שנרכש במבצע, יש להגיע לחנות עם כל הפריטים שנרכשו במבצע.

 

כל מה שצריך כדי לשמור על משקפיים חדשים, באחריות!

הטיפים וההמלצות שלנו לשימוש נכון ושמירה על משקפיים
בעת סגירת זרועות המשקפיים, יש לשים לב שאינן נוגעות בעדשות.

  • יש להימנע מהרכבת המשקפיים על הראש (הפעולה מרחיבה אותם) וכן מהנחתם במקומות מהם הם עלולים ליפול ולהישבר או להישרט.
  • מי-ים, מי-מלח ומי כלור עלולים להזיק למשקפיים, ולכן יש למנוע מגע עמם.
  • מומלץ שלא להשאיר את המשקפיים ברכב או ליד כל מקור חום או קור קיצוניים שעלולים לפגוע בהם.
  • נקו את העדשות והמשקפיים אך ורק במטלית ובחומרי ניקוי ייעודים.

זכרו, עדשות הינן מוצר עדין, אנא שימרו עליהן מפני שריטות. כאשר המשקפיים אינם בשימוש, שמרו עליהם בביטחה בנרתיק הייעודי שקיבלתם.
אחריות ושירות למסגרות ועדשות במשך שנה ממועד הרכישה, המשקפיים שלכם (המסגרת והעדשות) מוגנים באחריות מלאה מפני כל פגם ביצור.
המשקפיים נפגמו, נשרטו או נשברו? אל דאגה! יש לנו שירות תיקונים מוסמך ומקצועי בדיוק למקרים כאלו. ניתן לשלוח את המשקפיים לבדיקת מעבדה בכל אחת מ60 החנויות שלנו. במעבדה יאבחנו את המשקפיים באופן מקצועי וימליצו לכם על הטיפול המתאים ביותר.
זכרו,כי ניתן לממש את האחריות שלנו בהצגת חשבונית רכישה בלבד. שמרו עליה.
אחריות מורחבת על עדשות – לכל העדשות האופטיות שלנו ומעלה ישנה גם אחריות מורחבת המגנה בפני שברים. 1.6מאינדקס במהלך שנת האחריות במידה ונשברה העדשה תוך כדי שימוש סביר, נחליף אותה ללא תשלום. האחריות המורחבת תקפה לשנה מיום רכישת המשקפיים וניתן לנצלה פעם אחת.

צור קשר








שעות פעילות: ימים א’, ב’, ג’, ד’: 09:00-17:00
יום ה’: 09:00-16:30
מען: קרית התקשורת נווה אילן, ד.נ 90850 הרי יהודה
כתובת דוא”ל: [email protected]
טלפון: 3022*