Fendi

כשהזוהר האיטלקי פוגש עיצוב אוונגרד - Fendi

פנדי, בית האופנה היוקרתי האיטלקי המוערך, ידוע במיזוג שלו של אומנות מסורתית ויצירתיות חדשנית. המותג, שהוקם בשנת 1925 על ידי אדל ואדוארדו פנדי, הפך לסמל של אלגנטיות ותחכום איטלקיים, וכובש את לבם של אניני אופנה ברחבי העולם .

בלב הזהות של פנדי נמצא הלוגו האייקוני F הכפול שלה, שהפך לשם נרדף למורשת האומנות והחדשנות של המותג. הלוגו שעוצב במקור על ידי קרל לגרפלד בשנות ה-60, מסמל את המחויבות של פנדי לאיכות ויצירתיות. העיצוב הנועז אך האלגנטי שלו הפך אותו לזיהוי מיידי ברחבי העולם, ומקשט הכל מתיקים ואביזרים ועד בגדים מוכנים ללבישה.

Fendi - חגיגה של סגנון ותחכום

קולקציית משקפי השמש של פנדי משקפת את המחויבות של המותג לפריצת גבולות ולהגדרה מחדש של משקפי יוקרה. שואבת השראה מהמורשת העשירה של המותג ומהשפעות עכשוויות, הקולקציה מציגה מגוון רחב של עיצובים, ממסגרות נועזות ואוברסייז ועד לסגנונות אלגנטיים ומינימליסטיים. מעוצב עם תשומת לב קפדנית לפרטים והחומרים הטובים ביותר, כל זוג משקפי שמש של Fendi הוא חתיכת אמירה, המשלבת אומנות ללא דופי עם עיצוב חדשני.

הצצה קטנה לקולקציית 2024

חובבי פנדי ואופנה יכולים לצפות בהמשך מורשת החדשנות והזוהר של המותג. מיזוג של אלגנטיות קלאסית עם כשרון מודרני, כאשר פנדי ממשיכה לרתק את עולם האופנה עם עיצובים בעלי חזון ואומנות ללא דופי.

בסך הכל, המאפיינים והלוגו המסורתיים של פנדי מייצגים שילוב הרמוני של זוהר איטלקי, אומנות אומנותית ועיצוב אוונגרד. ככל שהמותג ממשיך להתפתח ולחדש, הוא נשאר מגדלור של סגנון ותחכום, שובה את חובבי האופנה עם יצירות החזון שלו.

הטבה חגיגית לחברי מועדון ולמצטרפים חדשים

100 ₪ הנחה ברכישת
משקפי שמש החל מ- 499 ₪

ההטבה בכפולות - בנוסף למבצעים הקיימים

בתוקף עד 30.4.24. ההנחה תתעדכן בעמוד התשלום לאחר
זיהוי מועדון/הצטרפות בתשלום חד פעמי של 29 ₪
*לא תקף על משקפי שמש Ray-Ban

לידיעתך, באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies.
המשך גלישה באתר מהווה הסכמה לשימוש זה.