ביטול הזמנה - טרם אספקת ההזמנה
ניתן לבטל הזמנה שטרם סופקה לבית הלקוח או לאיסוף בסניף באחת מהדרכים הבאות:
1. שליחת הודעה בעמוד צור קשר / או מילוי פרטים ושליחת הודעה בעמוד זה.
2. פנייה לשירות לקוחות בטלפון 3022* (ימים א’-ה’ בין השעות 09:00-15:00)
3. שליחת מייל לכתובת [email protected]
4. הודעת וואטס אפ למספר 054-6701116
נציג משירות הלקוחות יחזור אליך להמשך תהליך ביטול הזמנה
בהודעת הביטול, אנא ציינ/י שם מלא, מספר הזמנה/חשבונית ומספר טלפון, לשם זיהוי העסקה וכן, את נתוני המוצר שברצונך לבטל.
ביטול עסקה לאחר אספקה :
לקוח שקיבל את ההזמנה ומעוניין להחזיר או להחליף את המוצר שהוא במצב חדש וללא פגם – מוזמן להגיע אל סניפי אירוקה ביי סופר פארם תוך 14 יום מקבלת המוצר עם הוכחת קניה -חשבונית או פרטי כרטיס האשראי שבאמצעותו בוצעה ההזמנה.
לגבי אופן ביטול עסקה לאחר אספקת המוצרים – מידע מלא ומפורט ניתן למצוא בעמוד תקנון רכישה באתר בסעיף 7.5 .
לגבי אופן ביטול עסקה לאחר אספקת המוצרים – מידע מלא ומפורט ניתן למצוא בעמוד תקנון רכישה באתר בסעיף 7.5 .
טופס ביטול הזמנה טרם אספקת ההזמנה
לתשומת ליבך, בהיעדר פרטים שיאפשרו לזהות את ההזמנה ו/או את המוצר/ים מתוך ההזמנה שהנך מבקש/ת לבטל, יחול עיכוב בביטול עד להבהרת הפרטים באמצעות פרטי הקשר שבידי החברה.