מדיניות משלוחים ואספקה

אפשרויות משלוח ואיסוף:

1. איסוף ליום העסקים הבא :

א. זמני איסוף ע”פ שעת הזמנה :
• הזמנה שתתקבל בימים א’-ד’ עד השעה 20:00 תסופק ביום העסקים הבא, אחרי השעה 17:00.
• הזמנה שתתקבל בימים א’-ג’ החל מהשעה 20:00 תחשב כאילו בוצעה ביום שלמחרת ולפיכך תסופק בהתאם.
• הזמנה שתתקבל החל מיום ד’ בשעה 20:00 ועד ליום ה’ ב20:00 תסופק ביום א’ (למעט סניפי קריית שמונה וערד).
• הזמנה שתתקבל ביום ה’ –החל מהשעה 20:00 ועד יום ו’ בשעה 12:00 תסופק ביום ב’ .
• הזמנה שתתקבל ביום ו’ החל המשעה 12:00 ועד שבת בשעה 20:00 תסופק ביום ב’.
ב. כשההזמנה תהא מוכנה לאיסוף בסניף הנבחר, הלקוח יקבל מאירוקה ביי סופר-פארם דואר אלקטרוני ו/או הודעת SMS, בהתאם לפרטי הקשר שמסר הלקוח בעת ביצוע ההזמנה.
ג. שליחת הודעה תפעולית בהקשר להזמנה, בSMS או בדואר אלקטרוני, לא תחשב הפרה של הוראות סעיף 30א לחוק התקשורת.
ד. באם הלקוח לא יגיע לאסוף את המוצרים מהסניף הנבחר תוך 7 ימי עסקים מהמועד בו קיבל הלקוח הודעת SMS ו/או המייל שההזמנה לוקטה ומוכנה לאיסוף, סופר-פארם תהא רשאית לבטל את ההזמנה (מבלי לחייב את הלקוח עבור עלות המוצרים) ולחייב את הלקוח בדמי טיפול על סך 14.90 ₪ בנוסף לעלות הכנת המשלוח (ככל שרלוונטית). בנוסף, במקרה כאמור סופר-פארם תהיה רשאית למנוע מהלקוח לבצע רכישות עתידיות באמצעות האתר.
ה. בתקופות של ביצוע מכירות מיוחדות באתר וכן בתקופה של 7 ימים לאחר מכן לא ניתן יהיה לבצע איסוף ליום העסקים הבא, וההזמנות יהיו מוכנות לאיסוף עד 7 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה. לעניין זה “מכירות מיוחדות” כגון: ימי מכירות של il, יום הרווקים הסיני, black Friday , ימי lifestyle, מימוש של הטבות שנשלחות בדיוור ישיר וייעודיות לאתר הסחר, וכיוצ”ב.

2. משלוח ליום העסקים הבא לבית הלקוח

א. במהלך ההזמנה ניתן לבחור במשלוח באמצעות שילוח ליום העסקים הבא לבית הלקוח לכתובת בישראל הנכללת ברשימת אזורי המשלוח של סופר-פארם בלבד. במידה והלקוח מעוניין שהמשלוח יגיע ליישוב אליו לא מבוצעת אספקה יומית, מועד המשלוח יקבע בהתאם למועדי החלוקה של חברת המשלוחים, ובכל מקרה עד 7 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה. רשימת היישובים אשר לא ניתן לבצע אליהם משלוח מאתר סופר-פארם מפורטת בלינק הנ”ל.
ב. על אף האמור, ישנם ישובים שלא תבוצע אליהם שליחות מוצרים, לרשימת היישובים אליהם לא קיימת אספקת משלוחים. החברה תהיה רשאית לסרב לספק מוצרים באמצעות משלוח גם לכתובת שבתחום אזורי המשלוח כאשר האזור מוגבל גישה מבחינה ביטחונית ו/או מבחינה טכנית ו/או נדרשות פעולות מיוחדות לצורך אספקת המשלוח לאותו אזור ו/או נשקפת לשליח סכנה כלשהיא ו/או מכל סיבה אחרת, והכל לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה.
ג. עלות המשלוח
ג.1 בכל הזמנה בסכום שעד (כולל) 299 ₪ עלות המשלוח הינה 19.90 ₪.
ג.2 בכל הזמנה בסכום של מעל 299 ₪ המשלוח הינו ללא עלות .

ד. המשלוח יגיע לכתובת אותה ציין הלקוח בעת ההזמנה.
• הזמנה שבוצעה בימים א’-ד’ עד השעה 19:59 תסופק באמצעות שליח ביום שלמחרת.
• הזמנה שבוצעה בימים א’-ד’ החל מהשעה 20:00 תחשב כאילו בוצעה ביום שלמחרת ולפיכך תסופק בהתאם.
• הזמנה שבוצעה החל מיום ד’ בשעה 20:00 ועד יום ה’ בשעה 19:59 תסופק באמצעות שליח ביום א’.
• הזמנה שבוצעה החל מיום ה’ בשעה 20:00 ועד יום שבת בשעה 19:59 תסופק באמצעות שליח ביום ב’.

ה. ביום הגעת המשלוח תשלח ללקוח הודעת SMS והשליח יצור קשר עם הלקוח כאשר יהיה באזור כתובת המשלוח לשם תאום מסירת המשלוח בטווח זמן של עד חצי שעה, אלא אם הלקוח ציין בהערות (במעמד ביצוע ההזמנה) כי ניתן להשאיר את המשלוח ליד הדלת ואז השליח יוכל להשאיר את המשלוח ליד הדלת ללא יצירת קשר.
ככל שהלקוח לא יענה לניסיון ההתקשרות של השליח ו/או לא ייתן את הסכמתו לשליח להשארת המשלוח ליד הדלת, המשלוח ימתין ללקוח בחנות אירוקה ו/או סופר-פארם הקרובים לביתו, הודעה תימסר ללקוח על כך והלקוח יזוכה בעלות המשלוח בעת איסופו מהסניף (ככל ושילם עבור המשלוח).

ו. הזמנות שיבוצעו באתר בתקופות של ביצוע מכירות מיוחדות באתר וכן בתקופה של 7 ימים לאחר מכן, ישלחו ויסופקו לכתובת שמסר הלקוח עד 7 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה. לעניין זה “מכירות מיוחדות” כגון: ימי מכירות מיוחדים בחודש נובמבר, מבצעי Shopping IL , יום הרווקים הסיני black Friday , ימי בחירות ושבתונים רשמיים, ימי lifestyle, מימוש של הטבות שנשלחות בדיוור ישיר וייעודיות לאתר הסחר, וכיוצ”ב.

ז. במידה ולא ניתן יהיה ליצור קשר עם הלקוח בפרטי הקשר שמסר בעת ביצוע ההזמנה, במשך 3 ימים לאחר מועד ביצוע ההזמנה, סופר-פארם תהא רשאית לבטל את ההזמנה (מבלי לחייב את הלקוח עבור עלות המוצרים) ולחייב את הלקוח בדמי טיפול על סך 14.90 ₪ בנוסף לעלות הכנת המשלוח (ככל שרלוונטית). בנוסף, במקרה כאמור סופר-פארם תהיה רשאית למנוע מהלקוח לבצע רכישות עתידיות באמצעות האתר.

ח. מובהר בזאת כי ימי חול המועד, ערבי חג וחגים ייחשבו לצורך האמור כימי ו’ ושבת בשינויים המחויבים ולפי העניין.

3. אילת – לא ניתן לבצע רכישות באתר הקשורות לעיר אילת (לא במסגרת איסוף עצמי מסניף באילת ולא במסגרת הזמנה המסופקת על שליח לכתובת באילת).

4. בירורים ושירות לקוחות

לפניות ובירורים ניתן להשאיר הודעה בטופס צור קשר באתר או לפנות לשירות הלקוחות בטלפון 3022* מובהר כי על אף האמור לעיל סופר-פארם תהיה רשאית לשנות את אזורי המשלוח, את גובה דמי המשלוח ואת מדיניות המשלוחים והאספקה מעת לעת וללא צורך במתן הודעה מוקדמת מראש (להוציא הזמנות שכבר בוצעו ואושרו).