שלא יסנוורו אתכם – משקפי שמש polarized

סובלים מסנוורים שמטרידים אתכם ומפריעים בנהיגה? עובדים הרבה שעות בחוץ בשמש היוקדת? עוסקים בחוץ בפעילות ספורט מרובה? כדאי לכם לעבור למשקפי שמש polarized המוצעים באתר ובסניפי הרשת של המותג אירוקה.

משקפי שמש עם עדשות פולארויד  מעט יותר יקרים  ממשקפי שמש עם עדשות רגילות, מה שלא מונע מהם להיות מאוד מבוקש ים  בזכות איכות הראיה הגבוהה  שהם  מעניקים. המשקפיים מוצעים בשלל דגמים אופנתיים ממגוון גדול של מותגי על מובילים לנשים וגברים.  כל אחד יכול לאתר את הזוג המתאים לו ולקנותו במחיר משתלם וליהנות מדרך הרבה יותר בטוחה ורגועה לראות את העולם.

 

איכויות המבוססות על טכנולוגיות קיטוב

בחירה בדגמי polarized למשקפי שמש תעניק לכם פתרון יעיל, מרגיע ובטוח שימנע סנוורים והשתקפויות וישפר את איכות וחדות הראייה שלכם. איכויות אלו מושגות בזכות עדשות פולאריד הנראות כמו עדשות רגילות אך הינן למעשה עדשות מיוחדות מקטבות שמונעות השתקפויות וסנוורים. מדובר בטכנולוגיית קיטוב מתקדמת המובנית בתוך העדשה עצמה, שמאפשרת מעבר של קרני אור ישירות בלבד וחוסמת את  קרני האור החוזרות ממשטחים חלקים שונים כמו מים, זכוכיות, כביש וכדומה. קרני האור החוזרות  הן אלו שגורמות למצבים של השתקפויות וסנוור ולכן חסימתם קריטית לחווית ראיה בטוחה.

 

למי מומלצות עדשות פולאריד

משקפי שמש עם עדשות פולאריד מומלצים לכל מי ששוהה בחוץ וחשוף לרמה גבוהה של השתקפויות וסנוור, שכן הם מסייעים להתנהלות יותר רגועה ובטוחה שמונעת מאמץ יתר של העיניים. הם מומלצים למשל למי שנוהג שעות רבות ברכבו, בין אם עבודתו כרוכה בנהיגה כמו כנהג מונית, משאית, אוטובוס או נהג משלוחים, או מי שלוקח לו הרבה זמן להגיע או לחזור מהעבודה. כמו כן הן מומלצים לאנשים ששוהים ועובדים בחוץ בשטח, כמו קבלני ועובדי בניין, עובדי חברת חשמל, מדריכי טיולים, גננים, חקלאים, מצילים, שוטרים ועוד. בנוסף, משקפי הפולאריד מתאימים למי שמתעמל שעות רבות בחוץ, כמו רצים, רוכבי אופניים, סטריט וורקאווט ועוד.

 

מבחר דגמים של משקפי שמש פולאריד

בגין הפופולאריות שלהן ואיכות ראיה מעולה שהן מספקות, כמעט לכל מותג שמכבד את עצמו יש בקולקציה נתח מכובד למדי של משקפי שמש פולאריד. באתר ובסניפים שלנו תמצאו מגוון רחב של משקפי שמש כאלו לגברים ונשים של מותגי על מובילים, אשר בדגמים רבים מציעים לצד עדשות רגילות גם אפשרות לשדרוג לעדשות פולאריד. שימו לב שלא להתבלבל בין המותג Polaroid האמריקאי המציע מגוון רחב של משקפיים שכולם עם עדשות פולארויד, לבין עדשות מסוג polarized המוצעות על ידי מותגים שונים.

 

הזמנת משקפי שמש polarized

הזמנת משקפי שמש polarized איכותיות ואופנתיות מוצעת ישירות דרך האתר המתקדם והמאובטח שלנו. כמו כן לקניית משקפיים ולקבלת עוד פרטים ויעוץ מקצועי בנושא, הגיעו לאחד מסניפי המותג הפזורים ברחבי הארץ, או צרו קשר עם אירוקה בטלפון 3022* או במייל [email protected].

 

לידיעתך, באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies.
המשך גלישה באתר מהווה הסכמה לשימוש זה.
preloader