משקפי שמש וינטג’ – בהשראת עשורים שעברו

באתר וסניפים של רשת אירוקה מציעים מבחר עשיר ואופנתי של משקפי שמש, ממנו כל אחד יכול לבחור בעיצוב ובסגנון המתאים לטעמו ולמבנה פניו. בין העיצובים והסגנונות השונים של  משקפי השמש תוכלו גם למצוא משקפי שמש ויטנג מרשימים ומיוחדים שעוצבו בהשראת עשורים נוסטלגיים של המאה העשרים.

מה זה בכלל וינטג’

המונח וינטג’ רווח לאחרונה במחוזותינו ולא אחת נעשה בו שימוש לא מדויק ומטעה. בכדי לעשות סדר בנושא ולהבין אחת ולתמיד מה משמעות המונח וינטג’, לפניכם הסבר קצר בנושא.

המונח ויטנג’ בא לתאר פריטי אופנה מקוריים שיוצרו בעשורים האחרונים ושגילם אינו עולה על מאה שנים, כאשר פריטים שגילם עולה על מאה שנים נחשבים כבר עתיקים. לכן כשאומרים משקפי וינטג’ הכוונה למעשה למשקפיים מקורייםוישנים  מעשורים קודמים. כמובן שהמותג שלנו לא מתעסק בשיווק ומכירת משקפים ישנים אלא הוא משווק משקפיים שיוצרו ועוצבו בסגנון וינטג’, עם מראה נוסטלגי שיש לו לא אחת נטייה להגזמה.

משקפי שמש נוסטלגים  ומרשימים

הקולקציה שלנו כוללת מבחר עשיר ואופנתי של משקפי שמש וינטג’, נוסטלגיים ומרשימיםשקיבלו השראתם מעשורים קודמים. למשל תוכלו למצוא משקפי שמש בסגנון וינטג’ מהדגמים הבאים:

  • עיני חתול – בשנות השישים והחמישים של המאה העשרים המראה החם ביותר של משקפי שמש היה בדמות עיני חתול, עם מסגרת ועדשות בעיצוב הנוטה  כלפי מעלה, שמשווה מראה נשי וסקסי, מלא במסתורין. מראה שהיה אהוב במיוחד על כוכבות על רבות ובראשון מרלין מונרו.
  • אובר סייז – בשנות השישים האופנה חשבה בגדול וכחלק משבירת מוסכמות עוצבו פריטים מוגזמים כמו נעלי פלטפורמה גבוהות וגסות או מכנסי פדלפון רחבות. בין היתר בשנים אלו עוצבו גם משקפי שמש אובר סייז גדולים עגולים או אובליפ בשלל גוונים, כפי שג’קי קנדי עטתה על פניה בגוון שחור קלאסי שזכו בגינה אף לכינוי משקפי ג’קי.
  • יש עוד מגוון סגנונות עיצוב של משקפי שמש וינטג’ בהשראת עשורים וידוענים שונים, כמו משקפי שמש אובליים או מרובעים משנות השבעים, משקפי אלביס פרסלי, משקפי טייסים קלאסיים משנות השמונים, משקפי ג’ון לנון עגלים עם מסגרת דקה ממתכת, משקפי וייפרר שחורים ומרובעים  בסגנון האחים בלוז משנות השמונים, ועוד.

כמה דוגמאות לסיום

לפניכם מספר דוגמאות למשקפי שמש וינטג’ של מותגי על מובילים שתוכלו למצוא באתר שלנו או באחד מסניפי הרשת:

  • משקפי שמש של דסקוורד2 מסגרת חתולית
    משקפי שמש במראה חתולי מחודד, מסגרת וזרועות בגוון כסוף, בשילוב מסגרת עליונה חתולית מחודדת בגוון שחור וכסוף סביבו, עדשות בגוון ירוק
  • משקפי שמש של המותג ריי באן בהשראת שנות השבעים עם מסגרת אובלית ממתכת בגוון ייחודי של זהב מוברש ועדשות בגוון ירקרק.
    משקפי שמש מבית Ray Ban בדגם אליפסה בגוון זהב ועדשות ירוקות
  • משקפי שמש מרהיבים וייחודיים מבית Jimmy Choo שופעות בניחוחות של שנות החמישים, עם מראה חתולי מנצנץ מעוצב על גבי מסגרת מרובעת בגוון של זהב ניוד ועם עדשות שקופות בגוונים מדורגים של חום.
    משקפי שמש מבית Jimmy Choo בדגם מרובע פרונט בגוון ניוד-זהב חצי מנצנץ ועדשות מדורגות בגוון חום שקוף

הזמנת משקפי שמש וינטג’

הזמנת משקפי שמש בסגנון וינטג’ מוצעת און ליין ישירות דרך האתר המתקדם והמאובטח שלנו. כמו כן לקניית משקפיים ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, הגיעו לאחד מסניפי המותג הפזורים ברחבי הארץ, או צרו קשר עם אירוקה בטלפון 3022* או במייל [email protected].

הטבה חגיגית לחברי מועדון ולמצטרפים חדשים

100 ₪ הנחה ברכישת
משקפי שמש החל מ- 499 ₪

ההטבה בכפולות - בנוסף למבצעים הקיימים

בתוקף עד 30.8.24. ההנחה תתעדכן בעמוד התשלום לאחר
זיהוי מועדון/הצטרפות בתשלום חד פעמי של 29 ₪
*לא תקף על משקפי שמש Ray-Ban

לידיעתך, באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies.
המשך גלישה באתר מהווה הסכמה לשימוש זה.
preloader