מדוע חשוב להרכיב משקפי שמש

משקפי שמש – למה זה טוב? למה צריך להרכיב משקפי שמש גם בחורף? מה זה UV400? ומה ההבדל בין המושג הזה ל100% UV

אנחנו אוהבים משקפיי שמש. הם עוזרים לנו לראות מצוין ולהראות מעולה והכי חשוב שהם שומרים על העיניים שלנו.

אירוקה הוקמה  ב-1987 כרשת שמתמחה במשקפי שמש ומאז ועד היום נמכרו באירוקה מעל 30 מליון זוגות משקפי שמש. 

למרות שמשקפי השמש מזוהים כמוצר יוקרתי, חשוב להזכיר שמשקפי השמש אינם רק אביזר אופנתי אלא פריט הכרחי מבחינה בריאותית. העיניים שלנו הן מהאיברים העדינים ביותר בגוף שלנו והן חשופות לנזקים בלתי הפיכים באופן יומיומי.

מטרת משקפי השמש היא בראש ובראשונה להגן מקרינת  UV (Ultra violet = אולטרה סגול). שמקורה העיקרי הוא בשמש. ישנם כמה סוגים של קרינות UV.

UVC – נבלעת בשכבת האוזון כך שכמעט ואינה מגיעה לכדור הארץ ולכן אינה מסכנת אותנו.

UVB – קרינה באורך גל של עד 320 ננומטר שנבלעת בחלקה ע”י שכבת האוזון. קרינה זו פוגעת בחלק החיצוני של העור וגורמת להזדקנות העור ולקמטים. 

UVA – קרינה בעלת אורך הגל הארוך ביותר 320-400 ננו מטר והינה הקרינה המסוכנת ביותר, גורמת לכוויות בעור, קמטים והזקנות של העור. בנוסף היא מסכנת את העיניים וחשיפה ממושכת אליה עשויה לגרום לדלקות עיניים, כוויות, ומחלות עיניים שונות. 

חשוב לדעת! כל משקפי השמש באירוקה עומדים בדרישות התקן הישראלי שהוא התקן המחמיר בעולם, ומספקים הגנה מפני קרינת UV A+B הנדרשות על פי התקן שקובע הגנה של 100% בפני קרני אור אולטרה סגול שהן באורך של 400 ננומטר.

הסימונים 400UV או 100%UV מקבילים – הכוונה היא 100% הגנה בפני קרני האור האולטרה סגול באורך של 400 ננומטר.

בכל אחת מחנויות אירוקה יש מעל אלף מסגרות. אנחנו מוכרים משקפי שמש מוכנים וכן משקפי שמש אופטי בייצור אישי בהתאם למרשם הלקוח.

משקפי השמש מגיעים בעיצובים שונים. ככל שהעדשה גדולה יותר, כך תגדל ההגנה על העין. עדשות שמש מגיעות בגוונים וגימורים שונים וברמת כהות שונה.

הבחירה בגוון העדשה או הגימור שלה הם עניין של העדפה אישית ולא משפיעים על איכות הראיה. כהות העדשה לעומת זאת כן משפיעה על איכות הראיה, שכן עדשה כהה מספקת צל משמעותי יותר לעין, דבר חשוב לבעלי ראיה רגישה. 

הטבה חגיגית לחברי מועדון ולמצטרפים חדשים

100 ₪ הנחה ברכישת
משקפי שמש החל מ- 499 ₪

ההטבה בכפולות - בנוסף למבצעים הקיימים

בתוקף עד 30.8.24. ההנחה תתעדכן בעמוד התשלום לאחר
זיהוי מועדון/הצטרפות בתשלום חד פעמי של 29 ₪
*לא תקף על משקפי שמש Ray-Ban

לידיעתך, באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies.
המשך גלישה באתר מהווה הסכמה לשימוש זה.
preloader