טרנדים במשקפי שמש לגברים 2023

טרנדים במשקפי שמש לגברים 2022

גברי ישראל, לא תאמינו אילו קולקציות מיוחדות עיצבו השנה מותגי העל ובראשם שני המותגים הגבריים המובילים בתחום משקפי השמש לגברים – טופ פורד ודיויד בקהאם. קיץ 2022 הולך להיות צבעוני, שמח ומפתיע במיוחד. השנה, ה – טרנדים במשקפי שמש גברים 2022 הם חגיגה לעיניים והם כוללים, בין היתר, משקפי שמש נטולי מסגרת; משקפיים עם מסגרות מעוצבות ויפהפיות במגוון רחב של עיצובים; עדשות אופנתיות ואיכותיות בגוונים כמו ירוק, כחול, צהוב, כחול, ורוד וסגול ועוד מגוון הפתעות. הכנו לכם סקירה קצרה של משקפי שמש גברים 2022.

משקפי טייסים

משקפי שמש טום פורד מסגרת טייסים בצבע זהב ועדשות אפורות

משקפי “הטייסים” אמנם יוצרו לראשונה בשנת 1936 עבור הטייסים האמריקאים על מנת להגן עליהם מקרני מהשמש, אך מבלי להתכוון, הם לא באמת עזבו אותנו מאז. העיצוב המפורסם בצורת “ביצה”, מככב בכל קולקציית משקפי שמש של כל המותגים ברחבי העולם כבר שנים רבות. הסוד מאחורי הצלחתם של משקפי הטייסים ונצחיותם, הוא ההתאמה המושלמת שלהם לכל סוגי הפנים – של גברים ונשים. השנה, משקפי הטייסים השתדרגו והמותגים המובילים מציגים דגמים עדכניים ומפתיעים – עם עדשות צבעוניות, פרופילים ספורטיביים, שילובים של חומרים מפתיעים וגימורים זוויתיים מעניינים.

משקפי שמש פוטוכרמטיות

העדשות הפוטוכרומטיות, הידועות גם בשמן השני “עדשות מחליפות צבע” מבוקשות מאד ובצדק. היכולת שלהן להתכהות עם החשיפה לקרני שמש, להתבהר כשמחשיך או מעונן ולהגן על העיניים מפני קרינת UV, הופכת אותן לאופציה מצוינת עבור אלה מבינכם הנחשפים לא מעט לשמש – כמו ספורטאים המבצעים פעילות גופנית בשטח, נהגים הנמצאים זמן רב על הכביש, גברים העובדים בחוץ או כאלה האוהבים לבלות שעות בחוף הים. השנה, לצד העדשות הפוטוכרומטיות השחורות הקלאסיות, המוכרות והאהובות, תוכלו למצוא גם דגמים עם עדשות בגוונים תכלת וצהוב, לאלה מכם שמעוניינים בלוק קצת יותר צבעוני.

משקפי שמש JULBO דגם SPARK J5297320  מסגרת קמורה

Refined Minimalism מינימליזם מעודן

משקפי שמש בוס מסגרת גיאומטרית בצבע שחור ועדשות אפורות

אם יש משהו שמאפיין את שנת 2022, הוא העובדה שאין רק טרנד אחד מוביל, אלא בדיוק להפך – הטרנדים סותרים זה את זה לגמרי, כך שלצד טרנדים בולטים ורועשים, נפגוש טרנדים מעודנים, שהעוצמה שלהם היא דווקא בשקט שהם משדרים. גברים רבים מעדיפים את סגנון המינימליזם המעודן, שכולל עיצובים מתוחכמים, נקיים ונטולי קישוטים מיותרים. השנה, מותגים כמו קררה, טומי הילפיגר והוגו בוס, עיצבו משקפיים יפהפיים בעלי מסגרות מפרופילים עדינים ודקיקים, כמעט נעלמים, לצד מסגרות אצטט בגוונים שקופים, עמומים ומרוכזים.

משקפיים קטנים – מינימום מקסימום

ידעתם שלישראלים יש פנים קטנות באופן יחסי? מותגי העל מציגים השנה עיצובים יפהפיים- למשקפיים קטנים במיוחד. הדגמים השנה מגוונים מאד, כך שתוכלו למצוא משקפיים מינימליסטיים במגוון צורות –  כמו מעוין, אליפסה או אובליים, בשילוב עדשות שמש צבעוניות, עם או בלי מסגרת לבחירתכם.

משקפי שמש טומי הילפיגר מסגרת טייסים בצבע זהב  ועדשות חומות

Sleek D shape תחכום חלקלק

משקפי שמש Tom Ford מסגרת מרובעת בגוון שחור

צורת ה – D הנקראת גם TOP FLAT, אהובה מאד על הקהל הישראלי – הן על גברים והן על נשים (עיצובי יוניסקס). העיצובים המתוחכמים, החלקים והגבריים משדרים ביטחון עצמי, נוכחות וסטייל, קצת יותר מכל השאר. מעצבי העל מחבבים מאד את משקפי ה – D והשנה הדגמים עדכניים במיוחד – עם מסגרות בצבעים, עוביים וחומרים שונים ועם עדשות בגוונים לבחירתכם.

עכשיו, אחרי שעשינו לכם קצת סדר לגבי טרנדים במשקפי שמש גברים לשנת 2022, אנו בטוחים שאתם כבר לא יכולים לחכות לבחור את הדגם שלכם מתוך מגוון ענק של אפשרויות. תתכוננו, זה לא הולך להיות קל! השנה ממש הגזמנו… 😉

לידיעתך, באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies.
המשך גלישה באתר מהווה הסכמה לשימוש זה.
preloader