טיפים לקניית משקפי שמש לילדים

כידוע, חשוב מאוד להגן על העיניים מפני השמש, ובמיוחד כשמדובר בעיניי ילדים. עלינו ההורים לדאוג שהילדים ירכיבו משקפי שמש כל זמן שהם נחשפים לשמש ושיהיו אלה משקפיים איכותיים המתאימים להם.

 

רשת אירוקה – הבית של המותגים, המובילה את אופנת משקפי השמש והראייה בישראל, עוזרת לכם בבחירת משקפי שמש לילדים עם כמה דגשים חשובים.

 

דבר ראשון וחשוב ביותר – חשוב מאוד לקנות משקפי שמש מחברה אשר מתחייבת לסינון קרינה על פי התקן. משקפי שמש ללא מסנני קרינה תקינים יפגעו בעיניים של ילדכם.

משקפי השמש של אירוקה עומדים בתקן ת”י 1898, התקן הישראלי למשקפי שמש. כל העדשות מסננות קרינת UVB וUVA ועומדות בתקן של 400 UV.

 

מכיוון שמדובר בילדים הנוטים להפיל ולשבור דברים, חשוב לבדוק שהמשקפיים עשויים מחומרים איכותיים ועמידים וגם – שיש למשקפיים אחריות ושרות תיקונים.

משקפי הילדים של אירוקה עשויים מחומרים איכותיים ועמידים ביותר נגד נפילות ושריטות – פוליקרבונט, מתכת דקה וגומי, ובכל מקרה החברה נותנת אחריות ושירות טוב בכל מצב.

 

חשוב שהמשקפיים יהיו נוחים לילדים וקלים על הפנים שלהם. שימו לב שהמשקפיים בעלי אחיזה טובה על הפנים כך שהם לא נופלים, ומצד שני שיהיו להם זרועות גמישות שלא ילחצו על הפנים. המשקפיים צריכים להיות רחבים כך שיכסו חלק משמעותי מהפנים, כך הם יחסמו את חדירת קרני השמש מכל הכיוונים וישמרו גם על העיניים וגם על העור העדין שלהם.

 

וכמובן, חשוב שהילדים יאהבו את המשקפיים – אחרת לא ירצו להרכיב אותם. על מנת שהילד ירכיב את המשקפיים באופן קבוע, תנו לו לבחור את המשקפיים שהוא הכי אוהב ושכיף לו איתם!

באירוקה מגוון משקפי שמש לילדים סופר אופנתיים וכיפיים שכל ילד יוכל לבחור.

הטבה חגיגית לחברי מועדון ולמצטרפים חדשים

100 ₪ הנחה ברכישת
משקפי שמש החל מ- 499 ₪

ההטבה בכפולות - בנוסף למבצעים הקיימים

בתוקף עד 30.8.24. ההנחה תתעדכן בעמוד התשלום לאחר
זיהוי מועדון/הצטרפות בתשלום חד פעמי של 29 ₪
*לא תקף על משקפי שמש Ray-Ban

לידיעתך, באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies.
המשך גלישה באתר מהווה הסכמה לשימוש זה.
preloader