אילו משקפי שמש מתאימים לי?

מתלבטים איך למצוא את משקפי השמש המתאימים לכם ביותר? ממש לא צריך לשבור את הראש כי מדובר במשימה קלה ומהנה. המשכו לקרוא ותבינו מה הקשר בין משקפי השמש לצורת הפנים שלכם, וכך תוכלו למצוא את המשקפיים המתאימים לכם מהמבחר שלנו בקלות ובמהירות.

שלב ראשון – מהי צורת הפנים שלך?

לכל אחד מאיתנו יש צורת פנים שונה, כמו פנים עגולות, מרובעות, בצורת אליפסה, צורת לב, מעוין ואפילו פני אגס. ובהתאם לכך, לכל צורת פנים יחמיאו משקפיים אחרים, כמו משקפי שמש לפנים ארוכות, עגולות, משקפי שמש מסיכה וכן הלאה. אם לפנים שלנו יש צורה גאומטרית וגם למשקפיים צורה גאומטרית, אז כששמים את שתי הצורות אחת על השנייה הן משפיעות זו על זו. לכן נרצה משקפיים בצורה שתחמיא הפנים שלנו באופן המיטבי.
איך מאתרים את צורת הפנים? פשוט מאוד: אוספים את השיער ומסתכלים במראה על הפנים שלנו ועל הצורות – ומיד מזהים. אם הפנים שלכם מתאימות ליותר מהגדרה אחת, הרווחתם, וגם ההמלצות שלהלן יהיו בהתאמה.

שלב שני – מסגרות שמתאימות לצורת הפנים

אז אחרי שמצאתם את צורת הפנים שלכם הינה ההמלצות שלנו לצורת המסגרת שתחמיא לכם ביותר.

פנים אובליות (פנים בצורת אליפסה)

אם הפנים שלכם אובלים, הרווחתם. לפנים בצורת אליפסה ניתן להתאים משקפיים במרבית העיצובים והצורות. לפנים אובליות מתאימים משקפי שמש עגולות, משקפי טייסים, משקפי שמש מרובעים ועוד – גם לנשים וגם לגברים. לגברים בעלי פנים אובליות יתאימו גם משקפי ספורט קמורים בעוד לנשים עם פנים אובליות מתאימים גם משקפיים חתוליים, צורה שעוזרת להדגיש את עצמות הלחיים והשפתיים וכן מסגרות אובר סייז. ההמלצה היחידה שלנו היא להימנע ממשקפיים צרים באופן חריג או משקפיים עם מסגרות עבות במיוחד שעלולים להוסיף אורך מיותר לפנים.

פנים מרובעות

גם לבעלי פנים מרובעות ישנן אפשרויות בחירה רבות בכל הנוגע לצורות משקפיים. פנים מרובעות הינן פנים סימטריות במיוחד בזכות מצח וקו לסת רחבים שמיצרים רקע אידיאלי למשקפיים כמעט בכל צורה. אנחנו ממליצים על מסגרות כהות ודומיננטיות שידגישו את הפנים וימשכו תשומת לב לתווים החזקים שלכם. משקפי טייסים ומשקפי אובר סייז בצורות מעוגלות ירככו את התווים הריבועיים והניגוד יחמיא ויבליט את התווים שלכם.

פנים עגולות

לפנים עגולות מומלץ לבחור משקפיים בצורות גאומטריות חדות זוויתיות וא-סימטריות, למשל משקפיים מלבניים, משקפיים בצורת משושה, משקפי טייסים, משקפיים עם חצי מסגרת, קלאב מסטר וכל צורה גאומטרית חדה אחרת וכן משקפיים אובליים או משקפי וייפרר. נמליץ להימנע ממשקפי שמש עגולים או משקפיים קטנים במיוחד שפחות מחמיאים לפנים עגולות.


פנים מלבניות

לבעלי פנים מלבניות ומאורכות מומלץ לבחור משקפיים בצורה שתטשטש את האורך, כאשר הצורה המחמיאה ביותר הינה משקפי שמש עגולים. ואולם, לפנים מלבניות יחמיאו גם משקפי שמש מרובעים, כלומר עם עדשות בצורת ריבוע וזוויות מעוגלות, או משקפי טייסים בכל וריאציה שלהם כמו גם כל מסגרת שגובה העדשות שלה גדול מהרוחב.

בכל מקרה, מבחינת משקפי שמש לפנים ארוכות נמליץ להימנע ממשקפיים צרים ומלבניים, ממשקפיים מקומרים צרים לגברים או משקפיים חתוליים לנשים – שני אלו עלולים להדגיש את אורך הפנים וליצור מראה חד.


פנים בצורת יהלום

פנים בצורת יהלום אינם שכיחים ומתאפיינים במצח וקו לסת צר יחסית, ובעצמות לחיים גבוהות ובולטות עם תווים שמייצרים פנים נעימים ומזמינים. לבעלי פני היהלום נמליץ להדגיש את העיניים בעזרת מסגרות בעלות חלק עליון בולט ומודגש, דוגמת משקפי קלאב מסטר או מסגרות חתוליות לנשים. לבעלי פני יהלום יוכלו להתאים גם מסגרות אובליות שיוסיפו רוחב לחלק העליון של הפנים ויעזרו להדגיש את העיניים, וכן משקפיים ללא מסגרת.

נמליץ להקפיד לבחור מסגרת שאינה רחבה מרוחב הלחיים.


פנים בצורת לב

בעלי פנים בצורת לב יכולים לבחור ממגוון צורות נרחב הצורה המחמיאה ביותר לדעתנו היא משקפי שמש עגולים עגולים, מעוגלים או אובלים כמו משקפי שמש מסכה, עם מסגרות עדינות או ללא מסגרת. גם מסגרות טייסים יחמיאו מאוד לפנים בצורת לב ולנשים גם מסגרות בצורת פרפר.

נמליץ להימנע ממסגרות כבדות ורחבות בחלקן העליון.


פנים בצורת אגס

לפנים בצורת אגס או משולש, בהן המצח צר מקו הלסת, יחמיאו מסגרות רחבות עם חלק עליון בולט שייצרו איזון עם קן הלסת, למשל מסגרות מלבניות, מסגרות גאומטריות, אובר סייז, משקפי שמש מסכה, ומסגרות ספורטיביות קמורות. בנוסף יתאימו לבעלי פני אגס גם משקפיי טייסים עם עדשות עמוקות.


שלב שלישי ואחרון – איזה צבע משקפיים יתאים לי?

לאחר בחירת צורת המסגרת, חשוב לבחור את הצבע שיחמיא במיוחד לגוון העור והשיער.

גוון משקפיים המנוגד לגוון השער והעור ייצר מראה חד ובולט וימשוך תשומת לב רבה יותר למשקפיים על חשבון הפנים. זאת לעומת גוון משקפיים שמשלים את הגוונים הטבעיים שלך ומתמזג בפנים, שייצר מראה הרמוני וטבעי.

הבחירה תלויה באפקט שתרצו להשיג ובמראה שתרצה לייצר. האם תרצו להיעזר במשקפיים כדי למשוך תשומת לב? במקרה כזה הבחירה תהיה במשקפיים צבעוניים או בצבע חזק מנוגד לצבע העור. במידה ותרצו שהמשקפיים ישתלבו בנראות הכללית ולא יבלטו על חשבון דברים אחרים, הבחירה תהיה במשקפיים בגוונים קרובים לגוני העור והשער שלך, או משקפיים בעלי מסגרות דקות או ללא מסגרות בכלל.

לבסוף, משקפיים בצבעים חיים יוסיפו חיים לפנים שלכם, כאשר צבעים חמים מתאימים לגוני עור חמים וצבעים קרים מתאימים לגוני עור קרים.


לפרטים נוספים וסיוע בבחירת משקפיים

רוצים עוד מידע על התאמת משקפי שמש לפנים ארוכות, עגולות, יהלום, אובליות או לב? רוצה להבין מהן משקפי שמש מסכה, טייסים, וינטג’ או חתוליים? הנכם מוזמנים לפנות אל שירות הלקוחות של חברתנו בטלפון *3022 או פשוט להיכנס לאחת מחנויות ERROCA.

הטבה חגיגית לחברי מועדון ולמצטרפים חדשים

100 ₪ הנחה ברכישת
משקפי שמש החל מ- 499 ₪

ההטבה בכפולות - בנוסף למבצעים הקיימים

בתוקף עד 30.8.24. ההנחה תתעדכן בעמוד התשלום לאחר
זיהוי מועדון/הצטרפות בתשלום חד פעמי של 29 ₪
*לא תקף על משקפי שמש Ray-Ban

לידיעתך, באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies.
המשך גלישה באתר מהווה הסכמה לשימוש זה.
preloader