שאלות נפוצות
תהליך הרכישה באתר
כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס לאתר ולבחור את הפריטים שאתם אוהבים ולהוסיף אותם לסל הקניה. ניתן להשלים את הרכישה כאורח באתר או להירשם עם פרטייך האישיים
לא חייבים לפתוח חשבון באתר כדי להזמין. עם זאת, פתיחת חשבון חוסכת זמן בהזמנות עתידיות. אם יש לכם חשבון, לא תצטרכו להזין מחדש את הכתובת שלכם ופרטי אמצעי התשלום בקניות הבאות
המגוון באתר דומה למגוון החנויות אך אינו זהה ומתעדכן בדגמים חדשים לעיתים קרובות . קיימים מותגים הנמכרים בחנויות בלבד .
לאחר ביצוע ההזמנה, יישלח אליכם אישור רכישה לכתובת הדוא”ל שמסרתם. אישור הרכישה כולל אישור על ביצוע ההזמנה, כל פרטי ההזמנה, פרטי התשלום ומספר ההזמנה באתר.
חשוב לשים לב שכתובת הדוא”ל שהוזנה תקינה. במידה ולא התקבל מייל האישור , כדאי לבדוק גם את תיקיית הספאם (דואר זבל) בתיבת הדוא”ל שלך.
במידה ולא הגיע המייל עם האישור – ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו כאן עם ציון שמך כפי שמצוין על ההזמנה.
במידה ולא נוצר עימך קשר בטווח של 2 ימי ימים עסקים מיום ההזמנה, ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות בוואצאפ שמספרו 054-6701116 או להשאיר פניה כאן
במידה ובחרת לקבל את ההזמנה במשלוח לביתך , חב’ השליחויות תיצור עימך קשר לתיאום מסירה בהתאם לזמני האספקה של אזורך . למידע נוסף לגבי זמני אספקה כדאי לעיין בדף מדיניות המשלוחים והאספקה
במידה ובחרת איסוף עצמי באחד מסניפי הרשת, תישלח אליך הודעת סמס המעדכנת שההזמנה הגיעה לסניף המיועד וניתן להגיע לאסוף אותה.
כן. מיד עם סיום ליקוט ההזמנה ושליחת ההזמנה , תישלח אליך חשבונית מס בסמס. חשוב לשמור אותה עבור החלפה / החזרה / תיקון במסגרת שנת האחריות .
לא ניתן לשלוח פתק החלפה על מוצר שנרכש באתר .
במידה ומעוניינים להחליף / להחזיר את המוצר יש לגשת לאחת מחנויות הרשת עם חשבונית הרכישה שנשלחה אליכם בסמס
מועדון החברים של אירוקה
ניתן להצטרף למועדון שלנו בכל אחת מחנויות אירוקה ביי סופר-פארם (לא במחלקות בתוך סניפי סופר-פארם) . המועדון מקנה צבירת נקודות בהיקף של 10% מגובה כל עסקה. כל נקודה שווה 1 ₪. (למשל – בעסקה של 500 ₪ צוברים 50 נקודות בשווי של 50 ₪) . בנוסף מקנה המועדון הטבת הצטרפות והטבת יום הולדת בשווי של 50 ₪ כל אחת למימוש בחנויות הרשת העצמאיות בלבד (לא ניתן לממש הטבת הצטרפות והטבת יום הולדת באתר האינטרנט ובמחלקות בתוך סניפי סופר -פארם ) וכן מבצעים והטבות ייחודיים לאורך השנה לחברי המועדון בלבד. את הנקודות וההטבות ניתן לצבור ולממש בכל עסקה לאחר עסקת הצבירה ובכל חנויות אירוקה
מזל טוב 🎈 לכבוד יום הולדתך אירוקה מעניקה לך 50 נקודות בשווי של 50 ₪ לקניה ברשת. את המתנה ניתן לממש במהלך החודש הלועזי של יום הולדתך בחנויות אירוקה למעט אתר האינטרנט
השווי של כל נקודה הינו 1 ₪ וניתן לממשן בכל רכישה בחנויות הרשת .
במהלך כל חודש, במידה ואישרת לנו משלוח הודעות סמס ודוא”ל , נשלח לך הודעות שיווקיות הכוללות את המבצעים הקיימים לחברי מועדון בלבד.
את היתרה הקיימת במועדון שלך ניתן לבדוק בחנויות אירוקה ביי סופר פארם .
ניתן גם ליצור קשר עם שירות הלקוחות באמצעות הוואצאפ או הדוא”ל לבירור יתרת נקודות המועדון .
תשלומים
אנחנו מכבדים את כרטיסי האשראי ויזה, מאסטרקארד, אמריקן אקספרס
ניתן לחלק לתשלומים בכפולות של 200 ₪, ז”א בקניה מעל 400 ₪ ניתן לחלק ל-2 תשלומים, בקניה מעל 600 ₪ ניתן לחלק ל-3 תשלומים וכן הלאה
באתר האונליין ניתן לצבור נקודות מועדון לאחר הזדהות . לא ניתן להצטרף למועדון או לממש נקודות
משלוחים
איסוף מסניפי הרשת ניתן לבצע בחינם.
משלוח עד הבית הינו בעלות של 19.90 ₪ . ברכישה מעל סכום של 299 ₪ המשלוח עד הבית בחינם .
בהתאם לאזורי המשלוחים כפי שמפורט בדף מדיניות משלוחים ואספקה
המשלוח מתבצע ע”י חברת שליחויות מטעמנו. השליח ייצור עמך קשר טרם הגעתו
מידע מפורט ניתן למצוא בדף מדיניות משלוחים ואספקה
ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות בכתב בוואצאפ שמספרו 054-6701116 או להשאיר פניה כאן
ניתן לשנות את שיטת המשלוח כל עוד לא בוצע ליקוט של הפריט ובתיאום מול מוקד שירות הלקוחות בוואצאפ שמספרו 054-6701116 או להשאיר פניה כאן
השליח יצור עמך קשר מראש לצורך תאום מועד הגעתו. במידה ולא נוצר עימך קשר עקב אי זמינות ובהזמנה צויין בהערה היכן להשאיר את החבילה השליח ישאיר במקום שצויין.
במידה ולא נוצר עימך קשר עקב אי זמינות ומקבל החבילה לא יהיה נוכח- המשלוח יתואם מחדש
עם הגעת המשקפיים לחנות, תשלח הודעת SMS שניה המעדכנת על הגעתם לסניף ומרגע זה ניתן לגשת ולאסוף את ההזמנה
יש לפנות למוקד שירות הלקוחות בוואצאפ שמספרו 054-6701116 או להשאיר פניה כאן בציון שם, מס’ הזמנה ומס’ טלפון עימו נרשמת לביצוע ההזמנה
החלפות/החזרות (ביטול עסקה)
עד 14 יום מרגע קבלת ההזמנה, ניתן לבצע החלפה למשקפיים שנרכשו באתר, וזאת כל עוד הם תקינים, נמצאים באריזתם המקורית ולא נעשה בהם כל שימוש . את ההחלפה ניתן לבצע בכל אחת מחנויות הרשת שלנו
עד 14 יום מרגע קבלת ההזמנה, ניתן לבצע החזרה (ביטול עסקה) למשקפיים שנרכשו באתר, וזאת כל עוד הם תקינים, נמצאים באריזתם המקורית ולא נעשה בהם כל שימוש . לא ניתן להחזיר משקפיים אופטיים שבוצעה בהם התאמה אישית ללקוח . את ההחזרה ניתן לבצע בכל אחת מחנויות הרשת שלנו .
מידע מפורט ומסירת הודעה על ביטול הזמנה טרם קבלת הפריט ניתן למצוא בעמוד ביטול הזמנה
במקרה של ביטול הזמנה, ההחזר הכספי לא יכלול החזר בגין עלות המשלוח
החזר כספי בגין הזמנה שבוטלה יעשה בתוך 30 ימי עסקים מיום ביצוע ההחזר במערכות אירוקה, בהתאם למדיניות חברות האשראי
אחריות
במעמד הרכישה ניתנת תעודת אחריות המספקת אחריות יצרן והתחייבות לשירות למשך שנה ממועד הרכישה. המשקפיים (המסגרת והעדשות) מוגנים באחריות מלאה מפני כל פגם ביצור.
לצפייה בתעודת האחריות לחץ כאן
כל משקפי השמש שלנו עומדים בכל התקנים הבינ”ל לאיכות משקפיים, לרבות הגנה מפני קרינה אולטרה-סגולה UVA ו– UVB (עד אורך גל של 400 ננומטר ת”י 1898 מ.ת.י)