red heart

שאלות נפוצות

תהליך הרכישה באתר

כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס לאתר ולבחור את הפריטים שאתם אוהבים ולהוסיף אותם לסל הקניה. ניתן להשלים את הרכישה כאורח באתר או להירשם עם פרטייך האישיים

לא חייבים לפתוח חשבון באתר כדי להזמין. עם זאת, פתיחת חשבון חוסכת זמן בהזמנות עתידיות. אם יש לכם חשבון, לא תצטרכו להזין מחדש את הכתובת שלכם ופרטי אמצעי התשלום בקניות הבאות

המגוון באתר מורכב מדגמים בלעדיים לאתר ודגמים שזמינים גם ברשת החנויות. את הדגמים הבלעדיים באתר ניתן לזהות ע”י אייקון Online exclusive

ככלל מחירי המוצרים ברשת ובחנויות זהים. עם זאת, לעיתים מתקיימים מבצעי קידום מכירות ייעודיים לערוצים השונים. כמו כן, באתר האינטרנט מגוון בלעדי במבצעים ייחודיים

לאחר ביצוע ההזמנה, יישלח אליכם אישור רכישה לכתובת הדוא”ל שמסרתם. אישור הרכישה כולל אישור על ביצוע ההזמנה, כל פרטי ההזמנה, פרטי התשלום ומספר ההזמנה.
חשוב לשים לב שכתובת הדוא”ל שהוזנה תקינה. במידה ולא התקבל אישור רכישה, ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו כאן עם ציון שמך כפי שמצויין על ההזמנה

ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות 3022* או להשאיר פניה כאן

ניתן לרכוש גיפטקארד בסניפים בלבד, אך בהחלט ניתן לממש אותו לרכישה באתר

כן. חשבונית מס נשלחת יחד עם ההזמנה

על מנת לקבל פתק החלפה יש לציין את הבקשה בהערות ההזמנה בדף התשלום

תשלומים

אנחנו מכבדים את כרטיסי האשראי ויזה, מאסטרקארד, אמריקן אקספרס וכרטיס אשראי חבר. כמו כן ניתן להשתמש בכרטיס GIFT CARD של אירוקה (המתחיל בספרות 72193)

ניתן לחלק לתשלומים בכפולות של 200 ₪, ז”א בקניה מעל 400 ₪ ניתן לחלק ל-2 תשלומים, בקניה מעל 600 ₪ ניתן לחלק ל-3 תשלומים וכן הלאה

מועדון הלקוחות שלנו אינו פעיל באתר בשלב זה, ולכן לא ניתן לצבור או לממש נקודות והטבות באתר

משלוחים

משלוח לכל סניפי הרשת ניתן בחינם. משלוח עד הבית הינו בעלות של 29 ₪

המשלוח מתבצע ע”י חברת שליחויות מטעמנו. השליח ייצור עמך קשר טרם הגעתו

ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות 3022* או להשאיר פניה כאן

ניתן לשנות את שיטת המשלוח בטווח של עד 24 שעות מרגע ביצוע ההזמנה ובתיאום מול מוקד שירות הלקוחות 3022* או להשאיר פניה כאן

ניתן לשנות את יעד המשלוח בטווח של עד 24 שעות מרגע ביצוע ההזמנה ובתיאום מול מוקד שירות הלקוחות 3022* או להשאיר פניה כאן

השליח יצור עמך קשר מראש לצורך תאום מועד הגעתו. במידה ומקבל החבילה לא יהיה נוכח- המשלוח יתואם מחדש

כאשר המשקפיים מוכנים תישלח הודעת SMS המעדכנת על העברתם מהמעבדה לחנות. עם הגעת המשקפיים לחנות, תשלח הודעת SMS שניה המעדכנת על הגעתם לסניף ומרגע זה ניתן לגשת ולאסוף את ההזמנה

ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות 3022* או להשאיר פניה כאן

החזרות / החלפות

עד 14 יום מרגע קבלת ההזמנה, ניתן לבצע החלפה/החזרה למשקפיים שנרכשו באתר, וזאת כל עוד הם תקינים, נמצאים באריזתם המקורית ולא נעשה בהם כל שימוש. את ההחלפה וההחזרה ניתן לבצע בכל אחת מחנויות הרשת שלנו

במקרה של ביטול עסקה, ההחזר הכספי לא יכלול החזר בגין עלות המשלוח

החזר כספי בגין עסקה שבוטלה יעשה בתוך 30 ימי עסקים מיום ביצוע ההחזר במערכות אירוקה, בהתאם למדיניות חברות האשראי

אחריות

במעמד הרכישה ניתנת תעודת אחריות המספקת אחריות יצרן והתחייבות לשירות למשך שנה ממועד הרכישה. המשקפיים (המסגרת והעדשות) מוגנים באחריות מלאה מפני כל פגם ביצור

כל משקפי השמש שלנו עומדים בכל התקנים הבינ”ל לאיכות משקפיים, לרבות הגנה מפני קרינה אולטרה-סגולה UVA ו– UVB (עד אורך גל של 400 ננומטר ת”י 1898 מ.ת.י)